Lumag MD500
Doporučené nabídky (1)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Technické parametry:
Motor 1-válcový benzínový 4-Takt-OHV
Obsah 196 cm³
Výkon 4,8 kW (6,5 PS)
Startování
Reverzní
Brždění
Automatické bezpečnostní
Řízení
Smykem
Rozměry bočnic
Variabilní délka 1025 – 1155 mm
Variabilní šířka 600 – 860 mm
Výška boční stěny 325 mm
Hmotnost 228 kg
Nosnost max. 500 kg
Pracovní rychlost
Rychlost 1 – 1,6 km/h
Rychlost 2 – 2,9 km/h
Rychlost 3 – 3,6 km/h
Zpátečka – 1,2 km/h
Rozměry 1335 / 845 / 880 mm
Vlastnosti:
- Malý pásový sklápěč je konstruován pro snadné použití například pro převoz nákladů po náročném terénu, nebo na odklízení sněhu.
- Nádoba se snadno vyprázdní pouhým nakloněním.
- Pouze 70 cm šíře umožňuje jízdu po úzkých cestách a prostupnost do většiny dveří či vrátek.
- Nakládací plocha může být rozšířena pomocí vyměnitelných bočních panelů. Panely mohou být s cela odstraněny.
- Možnost dokoupení přídavného stupínku, radlice na sníh a bočnic na dřevo! (viz. příslušenství)
Nevíte si rady s výběrem minidumperu? Možná Vám s rozhodováním pomůže tento článek zde: https://www.ekovovyroba.cz/poradna-2/jak-vybrat-minidumper--je-lepsi-kolovy-ci-pasovy-prepravnik/
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Skvělý pomocník na zahradu, stavbu a pod.
- Lajdácky seštelované z výroby, kvalita některých částí hrozná..
Po prvním smontování jsem byl nadšený, stroj se zdál být bytelné konstrukce z kvalitních materiálů. Nicméně při uvedení do provozu a po několika málo desítkách minut práce se začaly ukazovat první nedostatky. Maličkosti, jako chybějící šroubek upevnění lanka plynu, každá brzda sestavená jinak (z toho jedna téměř nefunkční – nepohyblivé lanko v bovdenu) byly první mouchy.
Po odvezení několika „fůr“ zeminy a nějakého dříví začal stroj příšerně drnčet. Šroubek po šroubku jsem vše překontroloval a dotáhl, drnčení už jsem se ale nezbavil (tedy pouze u nenaložené korby, jeli stroj naložen, nedrnčí).
Čepy, na kterých drží sklopné čelo korby, jsou z výroby přidělány na řetízku s kroužkem, na který byste si nepřidělali ani ten nejbezvýznamější klíč, který doma najdete a o kterém už dávno ani nevíte, od čeho je. A pokud byste náhodou chtěli čepy u naložené korby vytáhnout, aby se materiál mohl při sklápění sypat ven, máte prostě smůlu, buď nevydrží kroužek, nebo řetízek (spíše tedy ten kroužek) – nevyměníte-li si tedy tyto za pevnější, jako já. Do budoucna si chci vyrobit i nové čepy, do tvaru „L“, které půjdou snadněji vytahovat.
A tímto se dostáváme k samotnému sklápění a pro mě nejnepříjemnějšímu překvapení – při asi třetí či čtvrté fůře mi sklápěcí madlo zůstalo v ruce; prasklo, skoro jakoby bylo vyrobené z balsy. A to neměl stroj naloženo zdaleka ani polovinu své kapacity (odhadem do 150kg). Nemít dost trpělivosti, po ruce svářečku a nějaký materiál na vyztužení prasklého madla, namířil bych stroj na České Budějovice, zaaretoval zakuplovanou spojku a poslal stroj cestou necestou zpět prodejci.
Ale abych nebyl jen kritický, musím pochválit motor..! S plně naloženým strojem si hravě poradí a to i v prudším svahu nebo členitém terénu (s těžším nákladem je ze svahu záhodno couvat, jinak má stroj tendenci se překlápět dopředu – to už je ale otázkou fyzikálních zákonů a ne chybou konstrukce stroje). Průchodnost terénem, manévrovatelnost a vůbec užitná hodnota je skvělá.
Takže pokud stejně jako já nebudete mít to štěstí a obdržíte lajdácky seštelovaný kus, obrňte se trpělivostí a stroj si seřiďte k obrazu svému, případně vyměňte nějaké části v řádu desítek až nízkých stovek korun a budete mít na zahradě, stavbě nebo při práci v lese skvělého (až nenahraditelného) pomocníka. U mě si stroj zatím odpracoval svých prvních 20h, takže jsem u první výměny oleje, což jak doufám, je na dlouhou dobu jediné, co bude na stroji potřeba udělat..